Hvorfor hermetisk mais er veldig kjedelig

Så satt jeg og skrelte mais da. Det tok ikke lange tiden før jeg skjønte at i en uskrelt maiskolbe var det mye ubrukt potensiale. Først lagde jeg blomster av bladene:

kompaIMG_2478

Så slo det meg at maiskolben faktisk hadde hår på hodet. Da var det bare å sette i gang med å lage kolbemennesker.

kompaIMG_2461

kompaIMG_2462

kompaIMG_2464

kompaIMG_2472

Og så blir det så klart mais til middag. Hvis vi har hjerte til å spise dem nå da.

Dette innlegget ble publisert i Nonsens. Bokmerk permalenken.

4 svar til Hvorfor hermetisk mais er veldig kjedelig

  1. Lillian sier:

    Jaaaa! you light up my world.

  2. Borghild på Sund sier:

    Haha Kristine, æ flire min rorbua-latter!

  3. Camilla Emilie sier:

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!:D

Legg igjen en kommentar

