Og vinneren er…

SIV!

Alle innbyggerne i det Rosa Palasset var enige i at dette var perfekte navn til mine kjære mangebente romkamerater. Nå har de endelig fått navn også. Siv, du får selvsagt en chapati i posten. Nam!

Her er vinnernavnene:
Edderkopp 1: Asgeir
Edderkopp 2: Børre
Edderkopp 3: Greven
Edderkopp 4: Tone Damli Aaberge

Nok en gladnyhet: mer videoblogg. We know you love it. Nå får du se litt god, gammeldags afrikansk trafikk og markedsliv idet vi kjører hjemmefra, Kalewre, og til flyplassen i Entebbe for å møte Øystein, som endelig også er med oss i Uganda. Vi fant ut at det hadde vært lurest å stille opp i Gumaz. Altså vakte vi som vanlig oppsikt, to hvite jenter i Gumaz, og Anders (Øysteins teammate) i hjemmelagd “guttegumaz”: turban, bluse og skjørt. Det ble brukt en del mobilkamera i skjul kan du si. Vi kom i snakk med to veldig hyggelige damer som syntes vi så veldig flotte ut, og det viste seg at de hadde sett oss på tv (se Krokodilletesten). Dere i Norge får nok nøye dere med å se oss på youtube.

Sjette episode av Ett Minutt
Dette innlegget ble publisert i Vlogg. Bokmerk permalenken.

3 svar til Og vinneren er…

  1. Anne-Dorthe sier:

    hey!! jeg luuurte på om du tar alle bildene til bloggen selv? =)

    • Kikki sier:

      Hei Anne-Dorthe!
      Alt som er tegna har jeg lagd selv, og ellers er alle foto mine bortsett de fra bryllupet, da tok jeg ikke med kamera. Så det er Naomi, Marie Louise og Birgit sine.
      Jeg har bare analogt kamera, men snart har jeg brukt opp en film så da blir det litt mer bilder:)

  2. Trine Bariås sier:

    Hei Kikki. Jeg heter Trine Bariås og er 20 år. Jeg skriver til deg for å si at jeg er en veldig stor fan av deg, og håpte at det snart kunne komme en film/ bilder om hvordan dere går på do / dusjer. Hilsen fan.

Legg igjen en kommentar

