Om samboere som kravler på hatter

Jeg bor ikke alene i det rosa palasset.

Ikke bare er Birgit en glimrende beboer her, det er en del edderkopper som har tatt bolig på rommet mitt også. Til å være afrikanske edderkopper synes jeg de er ganske pinglete og små, så jeg har bestemt meg for å la de være her som en lykkelig edderkoppfamilie oppe i taket mitt. Når jeg ser på størrelsen på luftehullene i veggen vår, er det faktisk utrolig at det ikke kravler inn både det ene og det andre, så jeg føler meg ganske heldig. Jinx.

Det eneste problemet er at jeg tenkte jeg måtte gi de navn. Den ene fikk navnet Petter. Hun ved siden av ble Petrine. Så kom jeg faktisk ikke på flere gode edderkoppnavn. Det er her du kommer inn. I sann Dyreparkånd starter jeg nemlig en storslått NAVNEKONKURRANSE

Skriv inn ditt forslag til navn på Edderkoppene i kommentarfeltet. Man kan delta så mange ganger man vil og det er helt gratis! Man kan så klart oppkalle en edderkopp etter seg selv, så dette synes jeg er en veldig spennende sjanse for din del. Her får dere litt info om edderkoppene og deres personlighet:

Edderkopp 1 er litt stor. Jeg tror kanskje han er sjefen i familien.kompaCIMG5438

Edderkopp 2 mangler et par bein og har nok gått igjennom en hel del.

kompaCIMG5439

Edderkopp 3 er litt sammenkrøket og sliter nok litt med dårlig selvtillit.

kompaCIMG5440

Edderkopp 4 tar litt mye plass. Jeg tror hun bruker mye tid på utseendet.

kompaCIMG5441

Dette innlegget ble publisert i Nonsens. Bokmerk permalenken.

6 svar til Om samboere som kravler på hatter

  1. Jonas sier:

    Nr. 1 – Ernst William
    Nr. 2 – Reinert
    Nr. 3 – Gunnlaug
    Nr. 4 – Turid-Anja

  2. Sarah F:D sier:

    Edderkopp nr.1 : Al Pacino
    Edderkopp nr.2 : Daddy-no-legs
    Edderkopp nr.3 : Zac Efron
    Edderkopp nr.4 : Brooke Hogan

  3. Even sier:

    Edderkopp 1: Knut
    Edderkopp 2: Lena
    Edderkopp 3: Geir
    Edderkopp 4: Uku Uku

  4. Camilla Emilie sier:

    1: Khaled
    2: Anders (Snakkefjell Snublertsen)
    3. Line Marie
    4: Ellen

  5. ragnhild & marit sier:

    Edderkopp 1: «El jefe»
    Edderkopp 2: Cry Baby
    Edderkopp 3: Hunchback
    Edderkopp 4: Diva

  6. Siv sier:

    1: Asgeir
    2: Børre
    3: Greven (han ville jo bare bli konge)
    4: Tone Damli Aaberge

Legg igjen en kommentar

