På reise

Vi har omsider kommet frem til Kampala. Vi bor allerede i leiligheten vår, med Marie-Louise og Naomi som nærmeste nabo. Det er veldig mye som skjer på en gang. Vi prøver å få tak i internett sånn at dette blir lagt ut. (Hvis du leser dette har det antagelig funket.) Vi har lagd vlogg fra flyreisen, og ny episode fra Uganda, the moment you’ve all been waiting for, kommer om ikke lenge til.

I mellomtiden: kos deg med ny vloggepisode og viten om at vi har det veldig bra, alle sammen. Dette er helt sykt. Dette er så bra.

Dette innlegget ble publisert i Vlogg. Bokmerk permalenken.

3 svar til På reise

  1. Marte sier:

    Mykji lukke til, Kikki!
    Eg gledar meg til å følgje med vidare.
    God bless

  2. Sarah Fullertron sier:

    åå:D For en herlig vlog, æ gleder meg til neste episode!!
    Birgit: Du virker som en herlig person!! Håper jeg får møte deg en dag!:D
    Kikki: Girl, u crazy and I love ya! Remembah, if sumbudy try n’ give u a complicated Oddah, u know what to do………. Så bartegutten i dag (fra back to the 80’s). Jeg lo.
    glad i deg!!!! <3

Legg igjen en kommentar

