En siste tanke før jeg konsentrerer meg

Jeg reiser til Kampala på onsdag.

Men akkurat nå er jeg i Oslo. Jeg tok toget opp her, og da fikk jeg tid til å tenke litt og bli enig med meg selv. Det jeg ble mest enig med meg selv om, var at noen snart burde innse hvor lite gjennomtenkt konseptet «statue av respektert person under åpen himmel i park full av duer» egentlig er.

"Jaja, han var jo alltid glad i fugler."

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

2 svar til En siste tanke før jeg konsentrerer meg

  1. Beate sier:

    Hei, artig å lese bloggen din og jeg gleder meg til å følge med videre :)
    Masse lykke til når dere reiser på onsdag, skulle virkelig ønske det var meg en gang til.
    Hilsen aunty Betty fra Miles2Smiles

Legg igjen en kommentar

