Om magasiner og sånt

Jeg skal jobbe for Strømmestiftelsen.

Det er en organisasjon jeg kan fortelle mer om senere. I Strømmestiftelsens hts-magasin kan du lese intervju med undertegnede, blant andre. Og se et bilde hvor jeg, ifølge lærerne på Hald, ser umiskjennelig lik ut på Sarah Ferguson. Du leser ikke Se & Hør, så du vet ikke hvem det er, sier du? Kanskje like greit. Du kan jo slå opp på side 12 og dømme selv. Hts-magasinet er forøvrig gratis å abbonere på, hvis du er en sånn som liker å få post i postkassa di.

Dette er Sarah Ferguson

Bildet er linket til kilden.

Dette innlegget ble publisert i Alt mulig. Bokmerk permalenken.

3 svar til Om magasiner og sånt

  1. Lillian sier:

    wow. det ER jo deg!

  2. Belén sier:

    Hei Kikki!

    Onsdag, sier du? Søren klype! Jeg hadde faktisk lyst til å besøke deg i Kr.sand før du reiste avgårde som Indiana Jones, på nye og farlige eventyr. Men vi får heller ta besøket når du er hjemme igjen. Du lignet forresten litt på Fergie, ja. Men jeg er glad i deg og vær forsiktig (jadaaa mammaa!)

  3. Kikki sier:

    Åh, da tar vi det i mai Bell!
    Jeg skal være kjempeforsiktig:)

Legg igjen en kommentar

